23 Jul 2007

كيفي كده


انت مين؟

الاسم انا سلطان وجي فيك عشمان حققك لي املي وانا ابقى بيك فرحان

طاب قولي طلباتك وبسرعه وحياتك طالب ايدين القمر الي اسمها ساميه بقى

اسمه ليل السهر تملى عليه الدنيا

نخش في الموضوع على طول

انا المصري بغلبه وجبروته يدعبس في الرزق عن ضحكه ويتمسح

بأفه نكته ويتمسخر على حاله

مين اكتر ست شخصيات بتحبهم؟

مين الي حاتط السؤال ده سته بس مش في الكتاب السؤال ده الاستاز مقلناش عليه
باباوماما وحلاوة وترو سينج وكوين وديو برايت وعاشق وسكايار وكريزي ومستكنيص
والخيط وكائن نوراني وبوتانستكيسواوالمخيف وبوه

انت سعيد؟

اه طبعا عشان بلعب وواخد الاجازة

لواجتمعت مع حسني مبارك هتقوله ايه؟

سي حسني جيت ابوسه زعل ولوالي بوزه كل الناس بتبوسه اشمعنى انا ياحسني
هقوله انت ناوي تموت امتى

لومعاك مليون جنيه ونصف هتعمل بيهم ايه؟

هاشتري عربيه همر وابني مدرسة كوره
بتحب مصر؟

اه عشان هي امي والي يشتم امي اطلع عين امه

وهي ام البلاد ارض الحضاره ارض الشمس
بتحب البنات؟
بنات مين ياعم هو في الزمن ده لسه فيه بنات انا مره شوفت بنت طلعه من درس ماشيه زي

العسكري وولد ماشي جنبها

قاعد يسكع اه نفسي اخلف 7 بنات

اما عن التاج...امرره لمين؟

لحلاوه وعاشق وترو ثينج وديو برايت وكريزي بوي وخيط وكائن نوراني

وبوتا نستكيسوا ومخيف وبوه

5 comments:

el-mokhif said...

السلامو عليكو

بقى ااست شخصيات دول بس

طب ياشيخ قلد كوين زى منا قلدتها
بعد كده هيبقى فى معاملة خاصة

ياواد يا منافق وتقولى اقول يالللى

وتضحك ماش هيبقى فيه فرق فى التعامل

ادى اول كومنت هزقة اهو افرحروابقى

سلالالالالالالالالالالام

Anonymous said...

يا سلام ياخورى ما أنت زى اختك ولا انا فى المدار و لأا مررت التاج بس ماشى ويارب ربنا يحققلك الحاجات اللى أنت عايزهم بالمليون و النص وأحنا مستنين البوست الجديد





يلا سلاااااااااااااااااااااااااام

3ashe2elro7 said...

حاسب على نفسك بقى بعد الكلام الجامد اللى انت قلته ده هوه يلوى بوزه زى ما هوه عايز طيب انت حد يبوسك اساسا

بطلع لسانى

lama said...

ايوة ياعم فلم غبى منو فى نفيع يا كوكو الضعيف

dew_bright said...

ايه يا عم الجمال ده حلو التاج بتاعك
طول عمرى بقول عليك ولد محترم بس لو تفرد وشك وانت بترد عليا وانا بقولك ازيك هحبك اكتر